Congregazione dellOratorio di San Filippo Neri di Palermo In veritate liberi, in caritate servi, in omnibus laeti

Siamo lieti di darvi il benvenuto nel Sito Ufficiale della Congregazione dellOratorio di San Filippo Neri Padri Filippini di Palermo, che abbiamo creato per darvi la possibilità di poter conoscere il carisma del nostro Istituto fondato da San Filippo Neri nel cinquecento ma soprattutto per farvi conoscere la realtà dellOratorio presente nel tessuto

OVERVIEW

The domain oratoriosanfilipponeripalermo.org presently has a traffic classification of zero (the smaller the more users). We have parsed eighteen pages within the web page oratoriosanfilipponeripalermo.org and found zero websites referencing oratoriosanfilipponeripalermo.org. We have noted one contacts and locations for oratoriosanfilipponeripalermo.org to help you correspond with them. We have noted two public networking sites possessed by this website. The domain oratoriosanfilipponeripalermo.org has been online for eight hundred and forty-four weeks, three days, four hours, and fifty-two minutes.
Addresses
Jul 2008

ORATORIOSANFILIPPONERIPALERMO.ORG TRAFFIC

The domain oratoriosanfilipponeripalermo.org is seeing variant amounts of traffic through the year.
Traffic for oratoriosanfilipponeripalermo.org

Traffic ranking (by month) for oratoriosanfilipponeripalermo.org

Traffic ranking by day of the week for oratoriosanfilipponeripalermo.org

ORATORIOSANFILIPPONERIPALERMO.ORG HISTORY

The domain oratoriosanfilipponeripalermo.org was first recorded on July 14, 2008. It is currently eight hundred and forty-four weeks, three days, four hours, and fifty-two minutes young.
July

SITE LENGTH OF LIFE

WHAT DOES ORATORIOSANFILIPPONERIPALERMO.ORG LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of oratoriosanfilipponeripalermo.org Mobile Screenshot of oratoriosanfilipponeripalermo.org Tablet Screenshot of oratoriosanfilipponeripalermo.org

Adriano Castagna

Via Roma, 320/A

Palermo, Palermo, 90133

IT

ORATORIOSANFILIPPONERIPALERMO.ORG SERVER

We diagnosed that the main root page on oratoriosanfilipponeripalermo.org took one hundred and fifty-six milliseconds to stream. I found a SSL certificate, so therefore we consider oratoriosanfilipponeripalermo.org secure.
192.0.78.25

ns1.wordpress.com
ns2.wordpress.com

We discovered that this domain is implementing the nginx operating system.

SITE TITLE

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The domain had the following in the site, "Congregazione dellOratorio di San Filippo Neri di Palermo." I observed that the web page stated " In veritate liberi, in caritate servi, in omnibus laeti." They also stated " Non abbiamo la pretesa di soddisfare completamente la vostra curiosità, ma siamo comunque convinti che esso potrà essere per voi uno strumento abbastanza utile al quale fare riferimento. Inserisci il tuo indirizzo di posta elettronica per ricevere le notizie nella tua casella man mano che vengono pubblicate. Segui assieme ad altri 41 follower."

ANALYZE MORE WEB PAGES

Y mi esperanza no fue vana, ni jamás lo será.

Y mi esperanza no fue vana, ni jamás lo será. -Y puse, con los medios humanos, mi oración y mi cruz. -Persevera, aunque tu labor parezca estéril. -La oración es siempre fecunda. Martes, 4 de septiembre de 2012. Miércoles, 26 de octubre de 2011. Y, al llenarse de amor por sí misma, vuelve la espalda al amor de Dios. In te Domine, .

SAN JOSE OBRERO

200 Años del Nacimiento de Don Bosco. Bienvenidos a la pagina principal del ORATORIO SALESIANO, aqui encontras informacion relacionado con todos los eventos con respecto al Catecismo, Talleres, Preparatorio Abierta y la Liga de Futbol. Con la tecnología de Blogger.

INFORATORIO

buon download! Lunedì 7 luglio 2008. Sfilata delle contrade FdO 2008. 1 edizione del concorso per band organizzato durante la fDo2008. Oppure FAI DA TE clicca qui.

Oratorio San Luigi - Parrocchia di Cernusco Lomabardone

Notizie dalla Parrocchia aggiornato il 25 Marzo. Di San Dionigi verso la chiesa Parrocchiale. Notizie dalla Parrocchia aggiornato il 11 Marzo. Notizie dalla Parrocchia aggiornato il 4 Marzo. Con i ragazzini in preparazione. Notizie dalla Parrocchia aggiornato il 4 Febbraio. Per la professione di Fede.